ATLASSIAN JIRA SOFTWARE

Ideálny softvér pre Váš IT alebo projektový tím

Sledovanie problémov a incidentov – Správa úloh – Profesionálny projektový manažment

ČO JE  JIRA SOFTWARE ?

Softvér Jira od spoločnosti Atlassian bol vytvorený pre agilné tímy vývoja projektov a softvéru.

Je vhodný na použitie vo všetkých fázach projektu od počiatočného vytvorenia koncepcie až po živý bežiaci reálny projekt. Podporuje metodiku Scrum aj Kanban.

Softvér Jira Software Vám umožňuje plánovať, zaznamenávať, koordinovať a monitorovať problémy, prideľovať úlohy, stanoviť priority a riadiť ich riešenia. A pridaním Jira Service Desk helpdeskového riešenia založeného na Jira, výrazne zvýšite svoju dôležitosť každodenného používania softvéru Jira.

Zaujímate sa o riadenie projektov bez metodiky Scrum a Kanban? Vyskúšajte Jira Core pre obchodné alebo iné biznis tímy!

Funkcie, prínosy a typické aplikácie

 

Nastavujete, prideľujete a určujete priority úlohám

Definujete požiadavky

Zobrazujete procesy

Spravujete poruchy a incidenty

Monitorujete priority

Ste stále v kontakte s tým, čo sa deje

Sledovanie problémov a požiadaviek

Vývoj softvéru

Help Desk / Call centrum

Projektové platformy

Vývoj produktov

Sledovanie chýb

Procesy vyžadujúce povolenie alebo schválenie

Manažment nápadov

Správa IT služieb podľa ITIL (incidenty, problémy)

JIRA SOFTWARE Server ceny:

Počet užívateľovKomerčná verziaŠkolská verzia
1-1010 $10 $
11-252500 $1250 $
26-504500 $2250 $
51-1008300 $4150 $
101-25016500$8250 $
251-50024800 $12400 $
501-200030400 $15200 $
2001-1000038000 $19000 $
10000+45500 $22750 $

Komerčné licencie na softvér sú trvalé a zahŕňajú 12-mesačnú údržbu (aktualizácie / podpora) začínajúc dňom nákupu.

Pri obnove licencie na ďalší rok zaplatíte iba 50 % z aktuálnej cenníkovej ceny licencie a získate technickú podporu a aktualizácie softvéru.

Atlassian produkty na riešenie riadenia projektov a úloh môže každý Váš manažér použiť na plánovanie, sledovanie a podávanie správ o práci. Podporujú prácu Vašich tímov, sú optimalizované tak, aby vyhovovali ich potrebám. Výkonná podpora SLA, konfigurovateľné okruhy pre neúplné úlohy, reportovanie v reálnom čase a mnoho ďalších funkcií pre Vašich operátorov, či servisný tím

Od nás pre Vás

Naším vyhradeným zákazníkom ponúkame priamu podporu špecialistov na najvýkonnejšie servery. Zavolajte exkluzívnu linku podpory kedykoľvek.

Kontaktujte nás
Trynet.sk