ČO JE JIRA SOFTWARE ?
Softvér Jira od spoločnosti Atlassian bol vytvorený pre agilné tímy vývoja projektov a softvéru.
Je vhodný na použitie vo všetkých fázach projektu od počiatočného vytvorenia koncepcie až po živý bežiaci reálny projekt. Podporuje metodiku Scrum aj Kanban.
Softvér Jira Software Vám umožňuje plánovať, zaznamenávať, koordinovať a monitorovať problémy, prideľovať úlohy, stanoviť priority a riadiť ich riešenia. A pridaním Jira Service Desk helpdeskového riešenia založeného na Jira, výrazne zvýšite svoju dôležitosť každodenného používania softvéru Jira.
Zaujímate sa o riadenie projektov bez metodiky Scrum a Kanban? Vyskúšajte Jira Core pre obchodné alebo iné biznis tímy!
Funkcie, prínosy a typické aplikácie
Nastavujete, prideľujete a určujete priority úlohám
Definujete požiadavky
Zobrazujete procesy
Spravujete poruchy a incidenty
Monitorujete priority
Ste stále v kontakte s tým, čo sa deje
Sledovanie problémov a požiadaviek
Vývoj softvéru
Help Desk / Call centrum
Projektové platformy
Vývoj produktov
Sledovanie chýb
Procesy vyžadujúce povolenie alebo schválenie
Manažment nápadov
Správa IT služieb podľa ITIL (incidenty, problémy)
JIRA SOFTWARE Server ceny:
Počet užívateľov | Komerčná verzia | Školská verzia |
---|---|---|
1-10 | 10 $ | 10 $ |
11-25 | 2500 $ | 1250 $ |
26-50 | 4500 $ | 2250 $ |
51-100 | 8300 $ | 4150 $ |
101-250 | 16500$ | 8250 $ |
251-500 | 24800 $ | 12400 $ |
501-2000 | 30400 $ | 15200 $ |
2001-10000 | 38000 $ | 19000 $ |
10000+ | 45500 $ | 22750 $ |
Komerčné licencie na softvér sú trvalé a zahŕňajú 12-mesačnú údržbu (aktualizácie / podpora) začínajúc dňom nákupu.
Pri obnove licencie na ďalší rok zaplatíte iba 50 % z aktuálnej cenníkovej ceny licencie a získate technickú podporu a aktualizácie softvéru.
Atlassian produkty na riešenie riadenia projektov a úloh môže každý Váš manažér použiť na plánovanie, sledovanie a podávanie správ o práci. Podporujú prácu Vašich tímov, sú optimalizované tak, aby vyhovovali ich potrebám. Výkonná podpora SLA, konfigurovateľné okruhy pre neúplné úlohy, reportovanie v reálnom čase a mnoho ďalších funkcií pre Vašich operátorov, či servisný tím
Od nás pre Vás
Naším vyhradeným zákazníkom ponúkame priamu podporu špecialistov na najvýkonnejšie servery. Zavolajte exkluzívnu linku podpory kedykoľvek.