ČO JE LINCHPIN ?
Intranet – softvérové riešenie so zameraním na moderný mobilný firemný intranet na báze Atlassian Confluence.
Linchpin bol vyvinutý pre moderné organizácie a ich špecifické komunikačné potreby, spoluprácu. Ponúka jednoduchú a funkčnú alternatívu k zavedeným softvérovým riešeniam na intranetovom trhu – pri podstatne nižších nákladoch a nižšej technickej náročnosti.
Zabezpečuje rýchlu a jednoduchú spoluprácu pracovných tímov, dôležitú banku informácií a dát potrebných pre ich úspešnú a efektívnu komunikáciu. Doplnky, ktoré v Atlassian Marketplace poskytuje pre oznamy a novinky, či možnosť pridávať ďalšie informácie do profilu používateľov, dotykový display alebo efektívny microbloging z neho robia silnejší intranet ako samotný Confluence.
Funkcie, prínosy a typické aplikácie
Nástroj spolupráce, ktorý podporuje firemnú internú komunikáciu bez ohľadu na lokalizáciu
Miesto, kde sú Vám ponúknuté novinky a oznamy iba pre Vás
Informačná mobilita
Otvorená a prehľadná spolupráca pracovných tímov
Detailnejšie informácie v profile zamestnanca
Microbloging
Databáza vedomostí a ich zdieľanie
Portál digitálneho a mobilného pracoviska
Informačný portál – Must See News
Personalizácia – databáza informácii potrebných pre prácu
Portál pre moderné projektové tímy
Dynamická globálna navigácia
LINCHPIN Server ceny – bez Confluence:
Users | Commercial | Academic |
---|---|---|
1-10 | 10 $ | 10 $ |
11-25 | 2500 $ | 1250 $ |
26-50 | 5000 $ | 2500 $ |
51-100 | 9000 $ | 4500 $ |
101-250 | 12400 $ | 6200 $ |
251-500 | 29000 $ | 14500 $ |
501-2000 | 35000 $ | 17500 $ |
2001-10000 | 44000 $ | 22000 $ |
10000+ | 52000 $ | 26000 $ |
Komerčné licencie na softvér sú trvalé a zahŕňajú 12-mesačnú údržbu (aktualizácie / podpora) začínajúc dňom nákupu.
Pri obnove licencie na ďalší rok zaplatíte iba 50 % z aktuálnej cenníkovej ceny licencie a získate technickú podporu a aktualizácie softvéru.
Atlassian produkty na riešenie riadenia projektov a úloh môže každý Váš manažér použiť na plánovanie, sledovanie a podávanie správ o práci. Podporujú prácu Vašich tímov, sú optimalizované tak, aby vyhovovali ich potrebám. Výkonná podpora SLA, konfigurovateľné okruhy pre neúplné úlohy, reportovanie v reálnom čase a mnoho ďalších funkcií pre Vašich operátorov, či servisný tím
Od nás pre Vás
Naším vyhradeným zákazníkom ponúkame priamu podporu špecialistov na najvýkonnejšie servery. Zavolajte exkluzívnu linku podpory kedykoľvek.