LINCHPIN INTRANET

Excelentný moderný a mobilný nástroj, ktorý spája ľudí, tímy a miesta.

ČO JE LINCHPIN ?

Softvérové riešenie so zameraním na moderný mobilný podnikový intranet na báze Confluence.

Linchpin bol vyvinutý pre veľké podniky a ich špecifické komunikačné potreby. Ponúka jednoduchú a funkčnú alternatívu k zavedeným softvérovým riešeniam na intranetovom trhu – pri podstatne nižších nákladoch a nižšej technickej náročnosti.

Zabezpečuje rýchlu a jednoduchú spoluprácu pracovných tímov, dôležitú banku informácií a dát potrebných pre ich úspešnú a efektívnu komunikáciu. Doplnky, ktoré v Atlassian Marketplace poskytuje pre oznamy a novinky, či možnosť pridávať ďalšie informácie do profilu pracovníkov, dotykový display alebo efektívny microbloging z neho robia silnejší intranet ako samotný Confluence.

 

 

 

Funkcie, prínosy a typické aplikácie

Nástroj spolupráce, ktorý podporuje firemnú internú komunikáciu bez ohľadu na lokalizáciu

Miesto, kde sú Vám ponúknuté novinky a oznamy iba pre Vás

Informačná mobilita

Otvorená a prehľadná spolupráca pracovných tímov

Detailnejšie informácie v profile zamestnanca

Microbloging

 

Firemný Intranet – Intranet 1.0

Databáza vedomostí a ich zdieľanie 

Portál digitálneho a mobilného pracoviska

Informačný portál – Must See News

Personalizácia – databáza informácii potrebných pre prácu

Portál pre moderné projektové tímy

Dynamická globálna navigácia

 

LINCHPIN Server ceny – bez Confluence:

Počet užívateľovKomerčná verziaŠkolská verzia
1-1010 $10 $
11-252500 $1250 $
26-505000 $2500 $
51-1009000 $4500 $
101-25012400 $6200 $
251-50029000 $14500 $
501-200035000 $17500 $
2001-1000044000 $22000 $
10000+52000 $26000 $

Komerčné licencie na softvér sú trvalé a zahŕňajú 12-mesačnú údržbu (aktualizácie / podpora) začínajúc dňom nákupu.

Pri obnove licencie na ďalší rok zaplatíte iba 50 % z aktuálnej cenníkovej ceny licencie a získate technickú podporu a aktualizácie softvéru.

Atlassian produkty na riešenie riadenia projektov a úloh môže každý Váš manažér použiť na plánovanie, sledovanie a podávanie správ o práci. Podporujú prácu Vašich tímov, sú optimalizované tak, aby vyhovovali ich potrebám. Výkonná podpora SLA, konfigurovateľné okruhy pre neúplné úlohy, reportovanie v reálnom čase a mnoho ďalších funkcií pre Vašich operátorov, či servisný tím

Od nás pre Vás

Naším vyhradeným zákazníkom ponúkame priamu podporu špecialistov na najvýkonnejšie servery. Zavolajte exkluzívnu linku podpory kedykoľvek.

Kontaktujte nás