LINCHPIN INTRANET

LINCHPIN – Excelentný moderný a mobilný nástroj, ktorý spája ľudí, tímy a miesta.

ČO JE LINCHPIN ?

Intranet – softvérové riešenie so zameraním na moderný mobilný firemný intranet na báze Atlassian  Confluence.

Linchpin bol vyvinutý pre moderné organizácie a ich špecifické komunikačné potreby, spoluprácu. Ponúka jednoduchú a funkčnú alternatívu k zavedeným softvérovým riešeniam na intranetovom trhu – pri podstatne nižších nákladoch a nižšej technickej náročnosti.

Zabezpečuje rýchlu a jednoduchú spoluprácu pracovných tímov, dôležitú banku informácií a dát potrebných pre ich úspešnú a efektívnu komunikáciu. Doplnky, ktoré v Atlassian Marketplace poskytuje pre oznamy a novinky, či možnosť pridávať ďalšie informácie do profilu používateľov, dotykový display alebo efektívny microbloging z neho robia silnejší intranet ako samotný Confluence.

 

 

 

Funkcie, prínosy a typické aplikácie

Nástroj spolupráce, ktorý podporuje firemnú internú komunikáciu bez ohľadu na lokalizáciu

Miesto, kde sú Vám ponúknuté novinky a oznamy iba pre Vás

Informačná mobilita

Otvorená a prehľadná spolupráca pracovných tímov

Detailnejšie informácie v profile zamestnanca

Microbloging

 

Firemný Intranet – Intranet 2.0

Databáza vedomostí a ich zdieľanie

Portál digitálneho a mobilného pracoviska

Informačný portál – Must See News

Personalizácia – databáza informácii potrebných pre prácu

Portál pre moderné projektové tímy

Dynamická globálna navigácia

 

LINCHPIN Server ceny – bez Confluence:

UsersCommercialAcademic
1-1010 $10 $
11-252500 $1250 $
26-505000 $2500 $
51-1009000 $4500 $
101-25012400 $6200 $
251-50029000 $14500 $
501-200035000 $17500 $
2001-1000044000 $22000 $
10000+52000 $26000 $

Komerčné licencie na softvér sú trvalé a zahŕňajú 12-mesačnú údržbu (aktualizácie / podpora) začínajúc dňom nákupu.

Pri obnove licencie na ďalší rok zaplatíte iba 50 % z aktuálnej cenníkovej ceny licencie a získate technickú podporu a aktualizácie softvéru.

Atlassian produkty na riešenie riadenia projektov a úloh môže každý Váš manažér použiť na plánovanie, sledovanie a podávanie správ o práci. Podporujú prácu Vašich tímov, sú optimalizované tak, aby vyhovovali ich potrebám. Výkonná podpora SLA, konfigurovateľné okruhy pre neúplné úlohy, reportovanie v reálnom čase a mnoho ďalších funkcií pre Vašich operátorov, či servisný tím

Od nás pre Vás

Naším vyhradeným zákazníkom ponúkame priamu podporu špecialistov na najvýkonnejšie servery. Zavolajte exkluzívnu linku podpory kedykoľvek.

Kontaktujte nás
Trynet.sk